Ho presentato la mia candidatura online. Ho sostenuto un colloquio presso CBRE (Schiphol-Rijk) nel mese di feb 2017
Colloquio
Slechte ervaring. Vond de vragen onprofessioneel en de personen waarmee ik een gesprek had daar had ik totaal geen klik mee. Denk ook goed dat ik uiteindelijk daar niet ben gaan werken.