Ho presentato la mia candidatura online. La procedura ha richiesto un giorno. Ho sostenuto un colloquio presso Effenaar (Eindhoven) nel mese di feb 2021
Colloquio
Sollicitatie ging soepel en vlot, leidinggevenden zijn vriendelijk en luisteren ook naar mijn wensen. Al bij al kan ik niet klagen! Het is een fijne leuke werkgever. De diensturen zijn goed en het team is leuk.