Ho presentato la mia candidatura tramite un selezionatore. Ho sostenuto un colloquio presso Ericsson (Parigi) nel mese di set 2011
Colloquio
Il y a une entretien avec RH, et il y a deux entretiens avec les manages opérationnels
Ericsson ITs&S -> ex Devoteam telecom
Les entretiens sont d'une difficulté moyen
Le procès prend quelques mois
Domande di colloquio [1]
Domanda 1
Quels sont les motivations pour rejoindre l'entreprise
Entrevista llevada por el de Rh y vas contestando una a una las preguntas. Nada complicado.bastante amigable el proceso de de preguntas. Son preguntas sencillas y fáciles de responder.
El procesos es bastante sencillo y nada complicado
Domande di colloquio [1]
Domanda 1
Describe tus cualidades y debilidades en tu forma de trabajar
Ho presentato la mia candidatura di persona. Ho sostenuto un colloquio presso Ericsson
Colloquio
Interview process was overall good. I went through two interviews, on teams and in person. It was not that much technical just related to what i wrote on my resume.
Domande di colloquio [1]
Domanda 1
All the questions asked were related to my masters, my thesis.
Ho presentato la mia candidatura tramite segnalazione di un dipendente. Ho sostenuto un colloquio presso Ericsson
Colloquio
One case interview- the case was given before the interview. I need to prepare slides and analysis in 1hr and the do a presentation and QA to a penal in 1 hour.