Ho sostenuto un colloquio presso FUJIFILM (Zwijndrecht, Antwerp)
Colloquio
Leuk gesprek, leggen u duidelijk uit wat de inhoudt en wat er van u zou worden verwacht. Lijkt ook een aangename sfeer om in te werken, mensen ontvangen je op een warme manier.