Ho presentato la mia candidatura online. Ho sostenuto un colloquio presso Prime IT
Colloquio
It was a good experience, I do not call it an interview but a conversation, with many nice and available people. In this conversation, the goal is to get to know people better, your journey so far, what you want for the future. After this, our profile is drawn and in what offer we can fit in.
Ho presentato la mia candidatura tramite un'agenzia di reclutamento personale. La procedura ha richiesto una settimana. Ho sostenuto un colloquio presso Prime IT (Lisbona, Lisbona) nel mese di set 2024
Colloquio
Foi muito rápido e pouco interessante.
Recruiter passava o tempo a falar da PrimeIT, parecia mais comercial que outra coisa.
Poucas perguntas e receptividade, não achei que estivesse com interesse em fazer entrevistas.