Redelijk aardige collega's op kantoor en afdeling.
Svantaggi
Kwalitatief erg slecht. Iedereen deed maar wat. Vele seniors weggegaan. Grote hoeveelheid verloop. Wel jammer. Er werden alleen maar junioren aangenomen. Op een gegeven moment ben ik ook weggegaan.