Jag trivdes väldigt bra på ProAgria ÖSL och med arbetsuppgifterna, personalen har en väldigt god gemenskap.
Svantaggi
Inget egentligen, kanske lite väl mycket management-program som tiden går åt till men de är ingenting jag använde mig mycket av i min position utan enbart som jag hörde runt kaffebordet.